.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاه گشاد شركت LG بر سر مشتريان
كلاهبرداري شركت ال جي در يك تبليغ گسترده، موجب اعتراض خريداران محصولات اين شركت شده است. در پي تبليغات گسترده اين شركت مبني بر اين كه به تمام كساني كه در فاصله 16بهمن 1390 تا دهم ارديبهشت 91 سه محصول يخچال فريزر سايد باي سايد، ماشين لباسشويي(يا ظرفشويي) و يك ماكروويو(طبق مدل هاي اعلام شده) را خريداري كنند، بدون استثنا يك تلويزيون LED 42 اينچ به عنوان هديه نوروزي داده مي شود، اين شركت محصول ماكروويو در مدل هاي ذكر شده را در بازار توزيع نكرده به گونه اي كه در هيچ فروشگاه تهران و شهرستان ها اين محصول يافت نمي شود، بدين ترتيب خريداران دو محصول ديگر كه به اميد واهي دريافت تلويزيون LED 42 اينچ مزبور آنها را تهيه كرده اند، از دريافت اين هديه وعده داده شده محروم مي مانند.
جمعي از خريداران دو محصول ذكر شده در گفت وگو با خبرنگاران كيهان و ارائه مدارك خريد خود ضمن اعتراض شديد به اين كلاهبرداري شركت خارجي LG از قول برخي فروشندگان خوش انصاف اين محصولات نقل كرده اند كه شركت LG ماكروويو سري سولار را قصد دارد بعد از دهم ارديبهشت و پايان زمان وعده داده شده براي اهداي تلويزيون، در بازار عرضه كند.
براي نمونه يكي از خريداران اين محصولات در گفت وگو با كيهان اظهار داشت: با واحد شكايات اين شركت كره اي در ايران تماس گرفتم ولي هيچ كمكي به ما نكردند و واحد هدايا هم در هيچ زمان گوشي را برنمي دارد بناچار با هزاران اميد، شكايتم را به واحد شكايات مردمي اداره بازرگاني واقع در بلوار كشاورز بردم اما مسئول مربوطه به جاي اينكه شكايت هموطن خودش را دريافت كند، از من خواست كه آنجا را ترك كنم و مزاحم نشوم!
كساني كه از طريق اين آگهي كلاه سرشان رفته است به خبرنگار كيهان پيشنهاد كردند كه هموطنان ايراني به جاي خريد از شركت هاي خارجيي كه به اين طريق كلاهبرداري مي كنند و مصرف گرايي را هم دامن مي زنند از توليدات متنوع كشور خودمان استفاده كنند تا حداقل سود اين خريدها به جيب هموطنان ايراني خودمان برود.
و بالاخره معلوم نيست در جريان اينگونه كلاهبرداري ها كه كلاهبرداري شركت كره اي LG يكي از نمونه هاي آن است، سازمان حمايت از مصرف كننده، دستگاه قضايي، وزارت بازرگاني و... كجا ايستاده اند و چرا از انجام وظيفه قانوني خود طفره رفته اند؟!
اسناد و مدارك ارائه شده از سوي مالباخته ها براي پيگيري احتمالي! سازمان هاي ذيربط در كيهان محفوظ است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی 4 ارديبهشت 1391
آسوده كسي كه خر نداره --- از كاه و جوش خبر نداره !
توی این وضع بی پولی، اونایی وضعشون بهتره حواسشون باشه....
نا شناس 4 ارديبهشت 1391
اگه بنویسید کلای بی کیفیت داخلی بهتره
نا شناس 8 شهريور 1391
آدم طماع همیشه سرش کلاه میره
شما میبایست اول تحقیق میکردید که همه اجناس هست بعدش میخریدید
...........
شرکت های ایرانی هم که حتی جنسی که میفروشن مشخصاتی را که اعلام میکنند را نداره ... چون هیچ کنترلی روشون وجود نداره
باز شرکت های خارجی چون فقط مشتریشون ما نیستیم چیزی را که میگن باید وسیلشون داشته باشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.